Збаразька районна державна адміністрація
47302, м.Збараж, майдан І.Франка, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

 http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/topimg/teplo1.gif 

 

 http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

На головну / Звернення громадян

Доповідна записка про звернення


Довідка

Про організацію виконання Указу Президента  України від 07.02.2008 року

№109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та

гарантування конституційного права   громадян на звернення до органів державної  влади та органів місцевого самоврядування” у Збаразькій районній державній адміністрації протягом 9- ти місяців 2016 року

 

В районній державній адміністрації  робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення є на особливому контролі.

Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  розпорядження голови районної державної адміністрації від 7 липня 2010 року №343 “Про порядок проведення особистого прийому громадян, розгляду письмових звернень в райдержадміністрації та організації виїзних днів прийому громадян головою і заступниками голови райдержадміністрації” забезпечується покращення та всебічний розгляд питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Питання щодо  підсумків розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2015 році та забезпечення виконання  Закону України „Про звернення громадян”,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 26 січня 2016 року. За результатами розгляду доручено заступникам голови райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів, головам міської, селищної та сільських рад посилити персональну відповідальність за стан розгляду звернень громадян, звернути особливу увагу на стан розгляду повторних звернень, звернень, що надійшли до органів влади вищого рівня та Урядову  “гарячу лінію”.

Питання покращення роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації за участю начальників управлінь та відділів райдержадміністрації, на засіданнях виконкомів міської та сільських рад. Розглядаються звернення, які потребують безпосереднього втручання голови райдержадміністрації, детального вивчення з виїздом  за місцем проживання заявників, та усі можливі шляхи їх вирішення. Узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених питань щоквартально  висвітлюються на  веб-сайті районної державної  адміністрації.

 За звітний період головою райдержадміністрації проведено 15 особистих прийомів громадян, на яких надійшло 50 звернень. Заступниками голови райдержадміністрації було проведено 20 особистих прийомів громадян, на яких надійшло 25 звернень.Упродовж звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 503 письмових  звернення. Найбільше зверталися жителі міста Збаража, селища Вишнівець, сіл Заруддя, Старий Вишнівець, Колодно.

Жителі району зверталися до райдержадміністрації в основному з питань: земельних відносин; соціального захисту та надання грошової допомоги, призначення субсидій; функціонування житлово-комунального господарства, житлової політики; працевлаштування .

За звітний період організовано та проведено 29 “гарячих” телефонних ліній (з них 10 – головою райдержадміністрації), на які поступило 22 дзвінки, заступниками голови -19, на які поступив 31 дзвінок.  Звернення були з приводу надання грошової  допомоги, виплат соціальних допомог, присвоєння почесного звання «Мати героїня»,  газифікації, електропостачання, пасажирських перевезень, сусідських конфліктів. Позитивно вирішено 41 питання, з якими зверталися громадяни, на інші звернення дано кваліфіковані роз’яснення.

З метою об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог  Закону України “ Про  звернення  громадян ” Указу Президента України  від 07.02.2008 року №109/2008 ‘’ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ’’ проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено таких  засідань 5, розглянуто 109 звернень. 

Викликає стурбованість той факт, що продовжують надходити звернення громадян до обласної державної адміністрації та центральних органів влади, хоча вони безпосередньо вирішуються на місцях. Таких звернень надійшло 83.

Порушувались питання призначення субсидій, виплати соціальних допомог, забезпечення житлом, надання грошової допомоги.

З метою зменшення кількості звернень громадян в  органи влади вищого рівня, вирішення проблемних питань безпосередньо на місцях районною державною адміністрацією практикується проведення об’їздів населених пунктів району за участю керівництва райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій. За звітний період такі об’їзди  проведено в усіх населених пунктах району, під час яких  громадяни мали можливість  поспілкуватися із керівництвом району щодо  питань, які найбільше  їх турбують.

     Відповідно до плану проведення перевірок стану здійснення виконавчими органами міської, селищної, сільських рад, розташованих на території району, делегованих повноважень органів виконавчої влади проводиться перевірка та надається методична допомога щодо організації роботи зі зверненнями громадян. За звітний період проведено перевірку двох структурних підрозділів  райдержадміністрації та чотирьох виконавчих комітетів сільських рад з питання дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008.

Аналіз роботи органів місцевого самоврядування показав, що в організації виконання законодавства з розгляду звернень є ряд упущень, що змушує заявників звертатись до органів влади вищого рівня. В окремих виконкомах не склалася чітка система роботи зі зверненнями громадян щодо їх аналізу та узагальнення, оперативного реагування на питання, які порушувались заявниками, порушуються вимоги Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, а саме: порядок реєстрації звернень та оформлення справ, в журналах обліку звернень громадян не завжди зазначається результат виконання, у зв’язку з чим не можливо відслідкувати дотримання термінів розгляду звернень. Також мають місце випадки, коли у журналах реєстрації заяв та скарг громадян реєструються внутрішні заяви, що не регламентується Законом України “Про звернення громадян” (наприклад: заяви працівників органів місцевого самоврядування з кадрових питань).

 З метою покращення інформованості населення у виконкомах міської, селищної та сільських рад розміщені інформативні стенди з питань надання пільг, пенсійного забезпечення, зайнятості населення, земельної реформи тощо. Тут є також графіки прийому громадян в обласній та районній державних адміністраціях, в обласній та районній радах.

 Аналіз поступлення звернень громадян свідчить про позитивні результати роботи щодо посилення уваги до розгляду заяв і скарг жителів району, організації систематичного роз’яснення повноважень органів влади у вирішенні питань, які порушують громадяни.

 

ДОВІДКА

Про підсумки розгляду звернення громадян, що надійшли до Збаразької районної державної  адміністрації   упродовж  2016 року

 

            Діяльність Збаразької  районної державної адміністрації,  її управлінь та відділів, виконкомів міської, селищної і сільських рад впродовж 2016 року була спрямована на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 ” Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та  гарантування конституційного права   громадян на звернення до органів державної  влади та органів місцевого самоврядування ,”   розпорядження голови районної державної адміністрації від 07 липня 2010 року №343 ’’ Про порядок проведення особистого прийому громадян, розгляду письмових звернень в райдержадміністрації та організації виїзних днів прийому громадян головою і заступниками голови райдержадміністрації,’’ інших законодавчих документів, покращення та всебічний розгляд питань, які порушуються  громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

            У районі цілеспрямовано здійснюються заходи з виявлення  та усунення причин, що породжують скарги громадян, вирішуються питання про відповідальність посадових осіб, з вини яких допущено порушення. Ці питання розглядаються на нарадах, до їх розв’язання постійно привертається увага керівників і спеціалістів.

            До  райдержадміністрації   протягом 2016 року надійшло 789 звернень, що на 73 звернення більше, ніж у 2015 році. Керівництвом райдержадміністрації прийнято 89 заявників, що на  39 менше проти 2015 року.

            До всіх рівнів рад району надійшло 5716  звернень, з яких  2097 громадян  звернулись на усних прийомах.

У зверненнях громадян порушено всього 789  питань. Із загальної кількості питань найбільш характерними є питання: соціального захисту, надання матеріальної допомоги на лікування, оформлення субсидій, землекористування, покращення житлових умов, транспортного забезпечення.

З метою об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог  Закону України “ Про  звернення  громадян ” Указу Президента України  від 07.02.2008 року №109/2008 ‘’ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ’’ проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено таких  засідань 7, розглянуто 143 звернення.

            Викликає стурбованість той факт, що значно збільшилась кількість звернень громадян до  центральних органів влади та обласної державної адміністрації, хоча вони безпосередньо вирішуються  на місцях. Таких звернень надійшло 132  проти  106.

          Найбільше їх  надійшло  від мешканців міста Збаража, селища Вишнівець,  сіл Старий Вишнівець, Заруддя, Бутин, Колодно, Охримівці, Коханівка, Стриївка, Раковець.  Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

З метою покращення матеріального становища  малозахищених верств населення та учасників антитерористичної операції,, райдержадміністрація здійснює реалізацію заходів з надання матеріальної допомоги з районного бюджету.

Так з проханням про надання грошової допомоги безпосередньо до голови райдержадміністрації  звернулись  266  заявників, які отримали допомогу на загальну суму 372 тисячі 500 гривень, з них  118  учасників АТО, які отримали допомогу на суму  168 тисяч 500 гривень та 5 громадянам направлених на проходження військової служби за контрактом - допомогу в розмірі 10 тисяч гривень кожному.

            Із 789 звернень, які надійшли до райдержадміністрації, задоволено 734 звернення, це  складає 93% від усіх звернень. Не завжди уважний підхід    до розгляду заяв і скарг, організації усного прийому начальниками  управлінь та відділів, сільськими головами стає причиною звернень громадян до органів влади вищого рівня .

            У 2016 році стан роботи зі зверненнями громадян вивчено у ряді виконкомах рад та окремих управліннях та відділах райдержадміністрації.

Як позитивне  слід відмітити, що громадяни  проінформовані про час та місце прийому керівниками області та району, депутатами обласної ради, місцевим керівництвом. У більшості випадків, на видному місці вивішено графіки прийому громадян, ведеться  відповідна документація по роботі  зі зверненнями громадян.

            Щопонеділка в райдержадміністрації проводиться “гаряча” телефонна лінія зв’язку  керівництва із жителями району. Протягом 2016 року проведено 41 гарячих телефонних ліній, під час яких 75 жителів району поспілкувалися  із керівництвом райдержадміністрації щодо своїх повсякденних життєвих проблем і одержали відповідні рекомендації та роз’яснення по суті порушених питань.

26 січня 2016 року на засіданні колегії райдержадміністрації обговорено питання “Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконавчих комітетів місцевих рад упродовж  2016 року”. За результатами розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 29 січня 2016 року №36-од. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, міському, селищному, сільським головам звернуто увагу на дотримання вимог законодавчих актів з питань розгляду звернень громадян.

27 жовтня 2016 року на засіданні колегії районної державної адміністрації проаналізовано стан  виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 ‘’ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ’’ у Збаразькій районній державній адміністрації упродовж дев’яти місяців 2016 року. Інформацію взято до відома.

Для здійснення контролю за станом обліку та своєчасністю розгляду звернень громадян працівниками апарату райдержадміністрації систематично проводяться перевірки і надається конкретна допомога на місцях, ведеться щоквартальний аналіз звернень громадян, щопонеділка на апаратній нараді при голові райдержадміністрації проводиться  інформування  про  факти порушення термінів  розгляду звернень громадян.

            Районною державною адміністрацією постійно здійснюються заходи, спрямовані на вирішення проблемних питань громадян, а саме: щоденно у робочі дні приймаються заяви громадян, надається консультативна допомога щодо можливих шляхів вирішення порушених громадянами питань, в тому числі і в телефонному режимі,  забезпечується проведення особистого прийому громадян керівництвом  райдержадміністрації згідно з встановленим графіком.

 

ДОПОВІДНА ЗАПИСКА

                      

 

Про результати розгляду

звернень громадян, що надійшли

до райдержадміністрації 

упродовж першого кварталу  2017 року

 

Виконавча влада району  приділяє певну  увагу вирішенню завдань, визначених Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 103 “Про організацію  виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Організаційне забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” проаналізовано з працівниками апарату, начальниками управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації на розширеній апаратній нараді при голові районної державної адміністрації та  розглянуто на засіданнях виконавчих комітетів місцевих рад.

До райдержадміністрації станом на 01.04.2017 року надійшло 182 звернення (проти 150 у 2016 році), з них: 153 письмових та на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації побувало 29 заявників. Із загальної кількості звернень громадян 165  вирішено позитивно.

Кількість звернень від мешканців району до органів влади вищого рівня упродовж першого кварталу 2017 року, які були скеровані в районну державну адміністрацію для розгляду на місці становить 25 або 14 % від загальної кількості звернень. Зокрема, з них: із урядової гарячої лінії – 21 звернення;  із обласної державної адміністрації – 4. Питання, з якими зверталися жителі району до органів влади вищого рівня, стосувалися призначення субсидій (19), надання грошової допомоги (3), ремонту дороги (1), автобусного сполучення (2).

Основною причиною надходження звернень, що  в подальшому пересилаються за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

З метою об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог  Закону України “ Про  звернення  громадян ” Указу Президента України  від 07.02.2008 року №109/2008 ‘’ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ’’ проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено одне засідання, розглянуто 25 звернень  з проханням  надати одноразову грошову допомогу. Всі звернення вирішено позитивно.

Щопонеділка з 11 до 12 год. в райдержадміністрації проводиться “гаряча” телефонна лінія зв’язку керівництва із жителями району. Графік роботи “гарячої” телефонної лінії районної державної адміністрації затверджується головою райдержадміністрації на  квартал та розміщений на веб-сайті райдержадміністрації.

Порушень зазначених графіків немає. У разі неможливості здійснення прийому громадян чи проведення “гарячої” телефонної лінії головою чи заступниками голови райдержадміністрації у зв’язку з відрядженням, відпусткою тощо, його заміняє відповідний заступник згідно з розподілом обов’язків.

Протягом першого кварталу 2017 року  проведено 11 “гарячих” телефонних ліній, під час яких надійшло 24 дзвінки.

26 січня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації обговорено питання “Про підсумки розгляду звернень громадян у Збаразькій райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування за 2016 рік”.  За результатами розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 26 січня 2017 року №33-од. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, міському, селищному, сільським головам звернуто увагу на дотримання вимог законодавчих актів з питань розгляду звернень громадян.                                                                                                                                                                                                                                   

Відповідно до плану проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах міської, селищної, сільських рад  надано методичну допомогу управлінню освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, виконавчому комітету Максимівської сільської ради  щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

Питання розгляду заяв і скарг знаходиться на постійному особистому контролі голови районної державної адміністрації.

 

 

 

Про результати розгляду

звернень громадян, що надійшли

до райдержадміністрації 

упродовж першого півріччя  2017 року

 

Виконавча влада району  приділяє певну  увагу вирішенню завдань, визначених Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 103 “Про організацію  виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Організаційне забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” проаналізовано з працівниками апарату, начальниками управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації на розширеній апаратній нараді при голові районної державної адміністрації та  розглянуто на засіданнях виконавчих комітетів місцевих рад.

До райдержадміністрації станом на 01.07.2017 року надійшло 373 звернень, з них: 310 письмових та на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації побувало 63 заявники. Із загальної кількості звернень громадян 350 вирішено позитивно.

Кількість звернень від мешканців району до органів влади вищого рівня упродовж першого півріччя 2017 року, які були скеровані в районну державну адміністрацію для розгляду на місці становить 41 або 11 % від загальної кількості звернень. Зокрема, з них: із урядової гарячої лінії – 32 звернення;  із обласної державної адміністрації –9. Питання, з якими зверталися жителі району до органів влади вищого рівня, стосувалися призначення субсидій (34),  надання  допомоги (3), ремонту дороги (2), земельне питання (2).

Основною причиною наявності скарг, адресованих до органів влади вищого рівня є формальний підхід до їх розгляду, порушення термінів розгляду звернень громадян на місцях.

Щопонеділка з 11 до 12 год. в райдержадміністрації проводиться “гаряча” телефонна лінія зв’язку керівництва із жителями району. Графік роботи “гарячої” телефонної лінії районної державної адміністрації затверджується головою райдержадміністрації на  квартал. Про проведення “гарячої” телефонної лінії районної державної адміністрації заздалегідь повідомляється у районній газеті „Народне слово”.

Порушень зазначених графіків немає. У разі неможливості здійснення прийому громадян чи проведення “гарячої” телефонної лінії головою чи заступниками голови райдержадміністрації у зв’язку з відрядженням, відпусткою тощо, його заміняє відповідний заступник згідно з розподілом обов’язків.

 Протягом першого півріччя 2017 року  проведено 21 “гарячих” телефонних ліній, під час яких надійшло 45 дзвінків.  

З метою об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог  Закону України “ Про  звернення  громадян ” Указу Президента України  від 07.02.2008 року №109/2008 ‘’ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ’’ проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено таких  засідань 3, розглянуто 85 звернень. 

26 січня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації обговорено питання “Про підсумки розгляду звернень громадян у Збаразькій райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування за 2016 рік”.  За результатами розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 26 січня 2017 року №33-од. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, міському, селищному, сільським головам звернуто увагу на дотримання вимог законодавчих актів з питань розгляду звернень громадян.                                               

Відповідно до плану проведення перевірок стану здійснення виконавчими органами міської, селищної, сільських рад, розташованих на території району, делегованих повноважень органів виконавчої влади надається методична допомога щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

    Питання розгляду заяв і скарг знаходиться на постійному контролі у районній державній адміністрації, вишукуються нові форми і методи розгляду звернень громадян.




 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

Фандрайзинг в районі

  

Актуальна тема

Детальний план території для індивідуального  садівництва  учасникам АТО  на території  Збаразької  міської ради

 

Про проект районної програми запобігання і  протидії корупції на 2015-2016 роки

 

Районна програма розвитку малого і середнього підприємництва в Збаразькому районі на 2017-2018 роки

Проект районної програми розвитку фізичної культури та спорту в сільській місцевості

Програма соціально-економічного та культурного розвитку

Збаразького району на 2017 рік

 

ПОЛОЖЕННЯ

про координаційну раду з питань національно-патріотичного виховання

при районній державній адміністрації

 


Семінар на тему: "Тендери в Україні. Публічні електронні закупівлі. Система електронних закупівель PROZORRO. Законодавчі та технічні аспекти функціонування. Як не допустити помилок та позбутися ризиків."

 

РАЙОННА ПРОГРАМА

щодо надання пільг окремим категоріям громадян на 2017-2019 роки

 

РАЙОННА  ПРОГРАМА

впровадження Української Хартії  вільної людини в навчальних закладах

Збаразького району  на 2017-2020 роки