Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Конкурс з відбору кандидатів на посади керівників бюро правової допомоги


 Координаційний центр з надання правової допомоги оголошує конкурс з відбору кандидатів на посади начальників та/або заступників начальників бюро правової допомоги.

 В Тернопільській області буде відкрито 14 бюро правової допомоги: Бережанське, Борщівське, Бучацьке, Гусятинське, Заліщицьке, Збаразьке, Зборівське, Козівське, Лановецьке, Монастириське, Підволочиське, Підгаєцьке, Теребовлянське, та Шумське.

Основними завданнями Бюро правової допомоги є:

- правопросвітництво у відповідних територіальних громадах;
- надання безоплатної первинної правової допомоги;
- забезпечення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги;
- здійснення представництва згідно з наказом відповідного місцевого центру про для надання безоплатної вторинної правової допомоги суб’єктам відповідного права, визначеним пунктами 1, 2, 8 - 12 частини першої статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» працівниками відповідних структурних підрозділів місцевого центру з надання вторинної правової допомоги;
- забезпечення доступу до електронних сервірів Міністерства юстиції.

Вимоги до претендентів:

- вища юридична освіта не нижче першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- вільне володіння українською мовою;
- доброчесність, толерантність;
- спроможність до усної та письмової ефективної комунікації;
- аналітичне мислення, спроможність швидко орієнтуватися і шукати необхідну інформацію;
- рівень досвідченого користувача персонального комп’ютера;
- стресостійкість.
Підтверджений досвід волонтерської діяльності/участі у діяльності громадських організаціях/ініціативних групах, які надають допомогу вразливим суспільним групам, є перевагою.

Для участі у конкурсі претендентам необхідно:
        1) до 18 години 00 хвилин 4 травня 2016 року заповнити заявку на веб-сайті www.legalaid-jobs.in.ua. Надіслані в інший спосіб та/або з порушенням встановленого строку заявки не розглядаються;
         2) до 00 годин 00 хвилин 16 травня 2016 року пройти курс дистанційного навчання «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги» (далі – курс дистанційного навчання). Зареєструватися на курсі дистанційного навчання зможуть ті претенденти, які отримають запрошення Координаційного центру з надання правової допомоги, надіслане на адресу електронної пошти, вказану в заявці. Проходження претендентами курсу дистанційного навчання завершується о 00 годин 00 хвилин 16 травня 2016 року.
       Претенденти, які відповідають встановленим вимогам та пройшли курс дистанційного навчання, будуть запрошені на інтерв’ю шляхом надсилання регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги повідомлення на адреси електронної пошти, вказані претендентами в заявках. 
       Інтерв’ювання розпочнеться після 16 травня 2016 року. Для проходження інтерв’ю необхідно буде прибути до приміщення відповідного регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та пред’явити паспорт громадянина України.
      Прийняття на роботу здійснюватиметься директорами відповідних регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до законодавства про працю України в межах повноважень та в порядку, що визначені Положенням про центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 10 березня 2015 р. № 329/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 березня 2015 р. за № 266/26711.




 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg 

http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/news/detail/142740.htm  

 

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg