Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Новини

Роздрукувати 14.09.17 | 10:37

Оголошено відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації харчування учасників заходів

Тернопільський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2017 рік. Детальна інформація про конкурс, інструкції та вимоги для учасників, форми подання пропозиції наведені нижче.

Пропозиції подаються за київським часом до 12:00 години 22 вересня 2017 року в паперовому вигляді за адресою: м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2-й поверх) або в електронному вигляді на електронну скриньку Тернопільського відокремленого підрозділу lgdc.ternopil @.gmail.com із зазначенням теми листа «Конкурс на закупівлю послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2017 рік» із зазначенням Лот 1 та/або Лот 2.

1. Інформація про Замовника:
1.1. Повне найменування: Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» в особі Тернопільського відокремленого підрозділу (надалі - Відокремлений підрозділ)
1.2.Місцезнаходження 46000, м. Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2 -й поверх)

1.3. Координати для зворотного зв’язку: Якимук Наталя (тел.0974389291), Ревуцька Наталя (0678148809).
2. Інформація про предмет закупівлі: надання послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2017 рік:

Лот 1 – надання послуг з організації мобільного харчування учасників заходів на 2017 рік (кава-перерва);

Лот 2 – надання послуг з організації харчування учасників заходів на 2017 рік (обід).

3. Процедура закупівлі: відкритий конкурс.

4. Пропозиція Учасника повинна містити:

1) пропозицію Учасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог додатків до цього оголошення;

2) витяг з ЄДР (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

3) витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

4) витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників платників єдиного податку) (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

5) довідку в довільній формі про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник (з актуальними даними на дату подання пропозиції);

6) довідку в довільній формі про наявність/відсутність податкової заборгованості Учасника;

6) копію паспорта та індивідуального податкового номеру (для фізичних осіб-підприємців).

Додаткова вимога від Замовника до предмету закупівлі з організації харчування учасників заходів на 2017 рік (обід) (Лот 2) - піша доступність від Замовника до закладу Учасника повинна бути не більше 15 хв.

Пропозиція та зазначені вище документи в паперовому вигляді, подаються завірені підписом та печаткою Учасника (за наявності). Подані документи мають містити посилання (відомості) про наявність зареєстрованих видів діяльності, згідно "Класифікації видів економічної діяльності" (КВЕД), що відповідає предмету закупівлі.

Учасник відповідає за своєчасне одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів на товари (вироби) запропоновані на конкурс та самостійно несе всі витрати на їх отримання.

5. Умови оплати: безготівкова форма оплати по факту надання послуги у національній валюті.

6. Спосіб надання послуг: протягом 2017 року.

7. Дата розкриття (розгляду) пропозицій: 1200 год. за київським часом 22.09.2017 за адресою: 46000, Україна, місто Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, 2А (2-й поверх).

8. Строк розгляду та оцінки пропозицій учасників: проводиться у 3-денний термін після завершення терміну подання пропозицій. Переможцем визнається учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією. Для учасників конкурсу по закупівлі послуг по Лоту 2 буде враховано доступність надання послуги.

9. Відхилення конкурсної пропозиції.

Замовник відхиляє пропозицію Учасника конкурсу у разі, якщо:

1) Учасник надав Замовнику недостовірні відомості про себе, який має записи про порушення процедури банкрутства, наявність податкової заборгованості, який є пов’язаною особою із Замовником, який мають реальний або потенційний конфлікт інтересів щодо предмету закупівлі;

2) подана пропозиція не відповідає умовам оголошеного конкурсу.

Учасник, конкурсна пропозиція якого відхилена, повідомляється про це протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення

10. Умови подання скарг: Учасник процедури закупівлі має право оскаржити неправомірні, з його точки зору, дії чи бездіяльність Замовника та спрямувати скаргу до Тернопільського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» або безпосередньо до Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» (місцезнаходження: вул. Велика Житомирська, буд. 20, м. Київ, 01025, Україна) чи в іншому порядку, який визначений чинним законодавством.

 

Додаток 1

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ

«Пропозиція № ____ від________2017 року»

________________________ (назва Учасника), подаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг з організації харчування учасників заходів (обід та кава-перерва) на 2017 рік, а саме: надання послуг з організації мобільного харчування учасників заходів на 2017 рік (кава-перерва) (Лот 1), відповідно до вимог, які запропоновані Замовником – Тернопільським відокремленим підрозділом Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

Вивчивши вимоги до предмету закупівлі ми маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника на таких умовах:

№ з/п

Найменування послуги

Ціна послуги

з розрахунку на 1 особу

(вказати з врахування ПДВ або без ПДВ (у випадку не застосування)

1

Каво-пауза стандартна

(за місцем знаходження Замовника)

-кава натуральна

-чай пакетований

-молоко/вершки

-випічка

-цукерки

-мінеральна вода

*вартість вказати включно з доставкою

до місця проведення заходу

1. Цією пропозицією підтверджуємо таке:

- запропоновані послуги з організації мобільного харчування учасників заходів на 2017 рік (кава-перерва) відповідають вимогам чинного законодавства. Продукти харчування, які використовуються для приготування їжі, мають необхідні сертифікати якості. Готові страви виготовляються з продуктів свіжого виробництва. Якість та безпечність всієї продукції підтверджена відповідними документами. Персонал учасника, який займається приготуванням та роздачею їжі, має санітарний допуск до роботи;

- до визначення переможця конкурсу наша пропозиція (за умови її відповідності всім вимогам) має силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором;

- дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 30 днів з дати розкриття пропозицій конкурсу.

2. Погоджуємось, що наша пропозиція може бути відхилена згідно з умовами конкурсу та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними умовами.

3. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог оголошеного конкурсу та акцептованої пропозиції.

Повне найменування Учасника _______________________________________________________

Адреса (юридична та фактична) _______________________________________________________

Телефон/факс_______________________________________________________________________

Керівництво (прізвище, ім’я по-батькові) _______________________________________________

Код ЄДРПОУ_______________________________________________________________________

Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства ___________________________________________________________________________________

Банківські реквізити_________________________________________________________________

Додатки: перелік документів згідно вимог оголошеного конкурсу на ___ арк.

«__»_________2017 рік __________________ __________________ ________________

(дата) (посада) (підпис, м.п.) ПІБ

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg 

http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/news/detail/142740.htm  

 

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg